یادداشت های برنامه نویس

تجربیات و سورس کدهای رایگان در زمینه برنامه نویسی دلفی و دیتابیس ها

یادداشت های برنامه نویس

تجربیات و سورس کدهای رایگان در زمینه برنامه نویسی دلفی و دیتابیس ها

فایل در حال استفاده است یا خیر؟

function FileInUse(FileName: string): Boolean;
var hFileRes: HFILE;
begin
  Result := False;
  if not FileExists(FileName) then exit;
  hFileRes := CreateFile(PChar(FileName),
                                    GENERIC_READ or GENERIC_WRITE,
                                    0,
                                    nil,
                                    OPEN_EXISTING,
                                    FILE_ATTRIBUTE_NORMAL,
                                    0);
  Result := (hFileRes = INVALID_HANDLE_VALUE);
  if not Result then 
    CloseHandle(hFileRes);
end;

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

سلام آقای صابری
بابت جواب بسیار ممنون
جسارتا لینک کامپیوننتی برای ضبط تصاویر وب کم و صدای هد فون ندارید ؟
البته خودم ویوئو گراب رو دارم ولی نسخه دمو است ؟
اگه دارید که روی ایکس ای 2 جواب بده ممنون می شم
در ضمن فول باشه ودمو نباشه
بسیار ممنون

با سلام
شما اگه قصد دارید پروژه ای را در سطح حرفه ای انجام بدید با کامپوننتها کارتون راه می افتد ولی بهترین راه نوشتن یک درایور برای این کار است که کار یک حرفه ای است.سعی می کنم گراب را براتون بزارم ولی شاید نتونه انتظارات شما را برآورده کنه
البته کاپوننت دیگری هم در این زمینه هست مخصوص همین کارها،اسمش هست visioforge.به امتحانش می ارزه

امین شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:31 http://www.itshop.eclick.ir

سلام جناب صابری
ممنون بابت جوابتون
جسارتا اگه هرکدوم از این دو رو دارید بگذارید ممنون می شم
البته نسخه کامل و یا کرکی اون رو
با هر دو این کامپیوننت ها کار کردم و از سایتشون هم این کامپوننت ها رو دریافت کردم
ولی هر دو ترایل هستند
ممنون می شم اگه یکی از این دو رو بصورت کرکی و کامل قرار بدید
که مشکل ترایل نداشته باشد
سلام بنده را به خیابان لیان بوشهر و مردم خون گرم دشتستان
و دشتی وجم و دیلم و کنگان و .. برسانید
دو سال ازبهترین روز های زندگی من در بوشهر رقم خورد

نسخه ای که من دارم مربوط به Xe2 هست تست می کنم بعد آپلودش می کنم.
ممنون بابت لطفت نسبت به مردم دشتستان و بوشهر.

صالحی جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:40

سلام جناب صابری
وبلاگ خیلی خوبی دارید
با این که خودتون فرمودید وقت زیادی ندارید ، ولی همین که سعی دارید دانش خودتون رو نشر بدید خیلی عالیه
یه خداقوت باید بهتون بگم...
من بعضی وقتا میام اینجا یه سری میزنم ببینم مطلب جدید چی گذاشتید ... آخه منم دلفی کار میکنم .. ولی در حد شما نیستم
مبتدی هستم.
ممنون میشم آپدیت وبلاگ رو قطع نکنید.

با تشکر
صالحی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد